Leeuwen, olifanten en krokodillen (en meer)

Dit berichtje ontving ik van een volger. Beste Marco Baars, Wel leuk die website maar ik vind al dat gepraat over geschiedenis, politiek en voetbal erg oninteressant. Volgens mij leest niemand dat. Op school heb ik wel eens een programma gezien over de dieren in Afrika. Ziet u die ook wel eens of komt u nooit buiten de stad? Ik zou graag wat foto's willen zien van al die dieren. Kan dat? Bedankt, Roos (LET OP: dat is niet haar echte naam maar ik bescherm de privacy van mijn volgers!) Mijn antwoord: Beste Roos, Je hebt helemaal gelijk! Laten we nu eens ruimte maken voor de leeuwen, olifanten en krokodillen. Genoeg met al dat gepraat. Dat niemand mijn verhalen leest is niet waar maar ik heb ook veel wild- en natuurparken bezocht dus ik kan die foto's wel op de website plaatsen. Er over vertellen kan ik niet zo goed. Wat moet je vertellen over een olifant? Dat hij in een boom klimt er dan steeds weer uitvalt?! Raar verhaal. Groet, Marco

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie