Apartheid Museum, Johannesburg

Geen foto-overzicht van het verhaal over de apartheid en de ondergang er van. Tijdens mijn bezoek aan het museum was een tijdelijk tentoonstelling over het leven van Nelson Mandela in het museum te zien. Even schoot door mij heen dat deze tentoonstelling is gemaakt voor het moment dat Madiba er niet meer is. De dag waarop Zuid-Afrika zonder hem verder moet komt steeds dichter bij. Onvermijdelijk. Ik schoot wat plaatjes waar dat niet mocht en ik ben gestopt toen mij vriendelijk werd gevraagd te stoppen. Zo ben ik dan ook wel weer.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie