Denkend aan Zuid-Afrika, Israel-Palestina en ... (Groet uit Riga/Letland!)

Tussen de sneeuwhopen op de luchthaven van Riga in Letland wens ik iedereen een heel gezond 2011 toe! Op de terugweg uit Jordanie sorteer ik wat emails en bedenk ik mij dat 2011 het jaar moet worden van het nieuw theaterspektakel: Nie swart nie wit nie. De laatste weken ben ik intensief bezig geweest om de benodigde papieren in orde te krijgen voor onze drie meiden uit Manenberg/Kaapstad die in het stuk gaan meespelen. Zoals het er nu naar uitziet zullen Jacky, Tasneem en Aziza ons van 18-27 februari voor het eerst bezoeken (in mei-juni komen ze voor een langere periode terug). Geen toeristische visite maar een week keihard repeteren o.l.v. Kees van der Zwaard en met onze vier meiden (Rosa, Lotte, Danielle en Bregje). Spannend maar ook een enorme uitdaging. Deze week hoop ik van ons consulaat in Kaapstad verder duidelijk te krijgen wat er nog moet gebeuren alvorens de drie de grens over te krijgen. Ik zal iedereen de details besparen maar ... makkelijk is het niet! Daarnaast is 2011 ook het jaar van de tweede helft van mijn sabbatical. Ik heb nog wat plannen maar daarover later meer. 2011 wordt ook het jaar van de start van het nieuwe project rond Israel-Palestina. Dat kan alleen samen omdat we werken met een hecht team. Een team waarin iedereen zijn/haar taken kent. Een team waarin iedereen iedereen beter maakt.Betrokken en verantwoordelijk! Ik vind het geweldig om daar deel van uit te kunnen maken. Kortom: ik heb wel zin in 2011. Ik hoop 2011 ook in mij.

Reacties

Reacties

mirjam berendsen

interessante verhalen, mooie foto's, wat heerlijk voor je om op deze manier door de wereld te reizen. ik geniet van je verhalen,veel plezier. groeten mirjam berendsen (moeder van akke en jetse berendsen)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!