Leve het reisblog!

3 continenten, 15 landen, 120.000 kilometer, 84 verhalen (heb je alles gelezen dan heb je twee boeken uit!), 1764 foto's, bijna 150.000 hits ... het waren 14 heerlijke maanden. Toen ik in juni 2010 aan dit reisblog begon was ik vast van plan er vandaag een punt achter te zetten. Dat doe ik echter niet! Ik ben het tikken van de verhaaltjes en het werken met de foto's steeds leuker gaan vinden en nu de kans op het verschijnen van nieuwe reisboeken wel heel klein is geworden is dit blog een fantastisch alternatief om bezig te zijn met wat ik het liefst doe: reizen en wat ik hoor, ervaar en zie delen met anderen. Kortom: ik hef deze reisblog niet op. De komende maanden, ik zei het eerder, moet ik echter eerst weer eens aan het werk. Daar heb ik gelukkig ook weer heel veel zin in. Onze eerste ontmoeting hier op het blogzal niet veel eerder danin oktober zijn (Israel/Palestijnse gebieden) en/of in december op de Nederlandse Antillen (Bonaire). Ben je blij dat die 14 maanden er op zitten?! Gewoon afmelden door een simpele muisklik. Leuk dat je het afgelopen jaar meelas en meekeek en wellicht tot later. Leve het reisblog!

Reacties

Reacties

John Schapendonk

Hoi Marco,
Proficiat met deze reis. Ik heb nit alles gelezen en gezien, maar wel veel. Informatief, betrokken, verontwaardigd en steeds vanuit de ogen van een zich verwonderend kind. het verbaasd me niets dat je een blogjunk bent geworden. Ik kan best wachten tot december hoor. Goeie start in je nieuwe LeL jaar.
Groetjes,
John

Johan

Jammer, ook voor ons, dat het (voorlopig) voorbij is.
Ik heb genoten.
En nu op naar LeL en de 50 !
Knuf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!