Promo-film Israel en de Palestijnse gebieden! Op weg naar theater jouw land, mijn land.

In oktober 2011 bezocht ik met een aantal van mijn collega's en 18 leerlingen uit 6 VWO Israel (voornamelijk Jeruzalem) en de Palestijnse gebieden. We deden van de week in enkele verhalen al eerder verslag. Nu is er ook een promo-filmpje verschenen gemaakt door leerling/acteur Abel van Dijk dat ik jullie als volgers allemaal van harte wil aanbevelen. Het vangt in beelden en geluiden wat je soms in een verhaal niet (goed) duidelijk kunt maken. Dit filmpje gebruiken we straks ook om aandacht te vragen voor de theatervoorstellingen (jouw land, mijn land is te zien vanaf donderdag 14 juni in Theater De Fransche School te Culemborg). Daarnaast gaan deze 18 leerlingen nu ook de basisscholen in Culemborg en omgeving bezoeken om verhaal te doenvan hun belevenissen. Ook daar gaat het filmpje een rol spelen. Rond 1 maart gaat de website de lucht in en verschijnt ook de poster en flyer. Wellicht zien we elkaar in juni in het theater?! Kaarten kun je vanaf 1 maart bestellen via de website.

Maar nu dus eerste even aandacht voor het fraaie filmpje van Abel (complimenten!) :


http://www.youtube.com/watch?v=VSmDSc3qrSA

Reacties

Reacties

Vivienne Groenewoud

Ha Marco! Ik ben een van jouw leerlingen uit het jaar kruik, toen de guldens nog van hout waren etc..klas 1E (geloof ik..want ik lette toen nooit zo goed op..) van het Oosterlicht College. Ik weet nog dat jij de allerleukste mentor was en dat iedereen jaloers was op onze klas..leuk om te zien dat je - net als ik trouwens - aan het schrijven bent geslagen! Hartelijke groet, Vivienne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!