U2 Live in Concert 360-degree Tour .... in Johannesburg (Zuid-Afrika)

Ik groet iedereen hartelijk vanaf de rand van ons zwembad in Rivonia (regio Johannesburg). Het werd de hoogste tijd om mijn partner, vrouw, vriendin en grote liefde ook mee te laten profiteren van mijn sabbaticalspaarpotje. Omdat het leuk is om ook iets samen te doen en omdat ik er de afgelopen zes maanden natuurlijk ook heel vaak niet was. En ... ik doe thuis wel altijd de was, de containers en het stofzuigendus dat kwam ook allemaal op haar schouders te rusten. Zomer in Zuid-Afrika! Plezierig maar dat is dus niet alles. Deze week is ook the biggest rockband on earth neergestreken in Zuid-Afrika. U2 ! Live concerten in FNB Stadium (wij kennen het als het stadion van de verloren wk-finale) in Johannesburg op zondag 13 februari en in Greenpoint in Kaapstad op vrijdag 18 februari. Zondag zijn wij er met 99.998 anderen dus bij. MAGNIFICENT! Tot die tijd en na die tijd beetje zwemmen, zonnen, hapje eten en tochtje door Soweto en de geschiedenis van de apartheid. GLORIA! Beetje jaloers? I 'STILL HAVEN'T FOUND WHAT I'M LOOKING FOR. Nou ik heb het wel gevonden hoor. Later zonder twijfel meer! Oh ja, Marjolein vond deze verassingstrip best wel geinig. Wat wil je nog meer.

Reacties

Reacties

Tim

WOWIE!!!

SUPERGAAF. Geniet ervan!

Wendy

SUPER!!! Ja, ik ben zeker jaloers, maar geniet ervan met volle teugen.
Groetjes uit regenachtig Soesterberg

Saskia

Enjoy!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!