New York en Washington: THE VIDEO

Studiereizen met leerlingen maak ik al ruim 30 jaar. De bestemmingen zijn in de loop van de jaren steeds anders maar soms ook helemaal niet. Naar Auschwitz ging ik bijvoorbeeld al meer dan 25 keer. Maar daarom sta ik ook nog steeds voor de klas. Er zijn verhalen die ik steeds weer wil vertellen. Moet vertellen. Afgelopen week reisde ik met 22 leerlingen uit 6 VWO naar New York en Washington. Zoals ik dat vorig jaar oktober ook deed. Op hoofdlijnen hetzelfde programma maar ... toch net weer even anders. De foto's vertellen hun eigen verhaal maar je moet als oudere jongere natuurlijk ook met je tijd meegaan. The History Post op Facebook is daarvan een uiting. Maar je kunt zo'n reis ook in 8 minuten film vangen. En dat deed leerling Vera Holtmaat. Met succes naar mijn mening. Daarom hierbij de link naar haar filmverslag. En zo kun je ook op weer een andere manier met mij/ons meereizen. En wat volgend schooljaar betreft: op 17 november informeren we onze 5e klas leerlingen over ons nieuwe project! RUSSIA HERE WE COME! Studiereis naar Sint-Petersburg en Moskou in oktober 2016. Auschwitz dus altijd maar wat deze projecten betreft steeds iets anders.

En kijk dus even naar ...https://www.youtube.com/watch?v=11ur509KrFk

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!