Op weg naar ... Jeruzalem (de eeuwige stad)

Het is lang stil geweest. Daar was ook alle reden toe. Het is goed om nu en dan je mond te houden. Maar ... aan die stilte komt binnenkort een eind. Op 12 oktober vertrek ik met drie van mijn collega's (wederom) naar Israel en de Palestijnse gebieden. Einddoel deze keer: een tentoonstelling over JERUZALEM De eeuwige stad. Te zien infebruari 2013 in het Oude Stadhuis op de Markt in Culemborg.Dit reisblog gaan we tijdens onze nieuwe studiereisvooral gebruiken om dagelijks foto's te tonen van onze belevenissen. De meeste verhalen zullen geplaatst worden op de website van de school (www.lekenlinge.nl). Dat laatste biedt het voordeel dat in principe iedereen mee kan lezen. Worldwide! Dit korte bericht uit het altijd gezellige Culemborg heeft ook tot doel mijn huidige volgers er op te wijzen dat je door middel van een eenvoudige muisklik jezelf van mijn mailinglist kunt laten afvoeren. Veel leerlingen van toen zijn de studenten van nu en inmiddels allemaal in heel andere wereld terechtgekomen. Nu zal ik natuurlijk niet beweren dat je het verleden moet vergeten maar soms moet je keuzes maken en is het zaak om je emailtoevoer wat te reguleren. Dit blog wordt dus binnenkort weer actief en dat wilde ik even kwijt. Voor alle uitgevlogenen: het ga jullie goed! Een hartelijke groet mede namens Eric van der Donk, Mark van Dooren,Floor de Ronde en Kees van der Zwaard (hoewel Kees deze keer vanaf de zijlijn meekijkt).

Reacties

Reacties

Nelleke Bosland

Veel plezier!

Johan Baars

Het houdt niet op he Marco,dat onrustige,gedrevene.
Veel succes aan jullie allen.
En goede, veilige reis.
groet, Johan

An Campagne

Ik vond het inderdaad al stil worden....!
Wat heerlijk om weer een nieuwe reis te beginnen.
Veel succes, het wordt ongetwijfeld een prachtige tentoonstelling.

John

Lijkt mij voldoende stof voor een zeer gefundeerd gesprek. We spreken elkaar wel als jullie weer terug zijn. Review on a table. Veel inspiratie en vooral ook plezier met elkaar.
Groetjes,
John

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!