Dag Zuid-Afrika

Dit is geen verhaal. Het is een beetje een afscheid. Maar ook een nieuw begin. Ik ben terug in Nederland na acht weken in Zuid-Afrika en Namibie te zijn geweest. Mooie weken met als afsluiting een fantastische studiereis met mijn collega's/vrienden en 21 geweldige leerlingen! Zelf heb ik kunnen werken aan een nieuw reisboek over het leven in Zuid-Afrika terwijl we als groep grote stappen hebben gezet in de verdere ontwikkeling vanons ambitieuze profielwerkstukproject Nie Swart Nie Wit Nie. Geweldige mensen ontmoet. Nieuwe vrienden gemaakt. Veel gedeeld. Studiereizen maakte ik eerder. Ook deze was er weer een om in te lijsten. Ik ben er trots op deel te kunnen uitmaken van deze projecten. Het project gaat verder. Velen zullen er nog met grote regelmaat over horen en lezen en we hopen iedereen in juni terug te zien bij een van de theatervoorstellingen!

Ik reis op 14 november met tekstschrijver/regisseur Kees van der Zwaard af naar Israel en de Westbank. Daar gaan we het nieuwe theaterproject voorbereiden. Want volgend schooljaar staat er weer een nieuwe lichting te trappelen om te kunnen deelnemen aan een dergelijk veelzijdig project. Dat stopt nooit. Gelukkig niet! De projecten bieden mij de kans mijn talenten in te zetten en verder te ontwikkelen EN om te reizen en schrijven. Een leven lang leren!

Op deze website volgen dus nog veel meer verhalen. Dat eindigt pas in augustus 2011. Voor wie zich alleen heeft aangemeld als volger om geinformeerd te blijven over mijn verblijf in Zuid-Afrika en het theaterproject van 6 VWO is dit waarschijnlijk een mooi moment om zich weer af te melden. Dat hoeft natuurlijk niet. Maak een keuze. We 'zien' elkaar hier weer in Jeruzalem! Tot later.

Reacties

Reacties

John Schapendonk

Whow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Karel Boer

Sluit mij helemaal aan bij John Schapendonk.
Tot later in Jeruzalem Marco!

wilma bosschaart

Welkom thuis Marco. Bedankt voor de prachtige verhalen, je gaf mij een beetje het idee dat ik er ook was. Ik heb genoten. Hartelijke groeten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!